خانه / اخبار / با حضور مدیران کل زندان ها و مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در برنامه یک شهر ضیافت تفاهم نامه همکاری رد وبدل شد.

با حضور مدیران کل زندان ها و مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در برنامه یک شهر ضیافت تفاهم نامه همکاری رد وبدل شد.

2765cdf

با حضور مدیران کل زندان ها و مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در برنامه یک شهر ضیافت تفاهم نامه همکاری های فرهنگی ، اجتماعی ، قرآنی و مذهبی رد وبدل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان،در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی و قرآنی در سطح زندان های استان و حضور سازمان اوقاف وا مورخیریه کشور واستان در همکاری با زندانهای استان اصفهان تفاهم نامه همکاری منعقد و در حضور خیرین و نیکوکاران در برنامه یک شهر ضیافت بین مدیران دو دستگاه رد و بدل شد.

در این تفاهم نامه در خصوص همکاری و اجرای برنامه های فرهنگی ، مذهبی،قرآنی و برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در سطح زندانهای استان از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان منقعد و موافقت شد ه است.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه در خصوص اعزام مبلغین در زمینه مناسبت های مختلف مذهبی سال من جمله ایام فاطمیه،ماه مبارک رمضان،اعیاد وماههای محرم و صفر توافق های لازم انجام گردیده است.

امیری مدیر کل زندان های استان اصفهان هدف از این تفاهم نامه را علاوه بر اجرای موارد یاد شده ،رسیدن به اهداف بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت و تعالی 10هزار حافظ قرآن و برگزای محافل ومعارف قرآنی نام بردو از حضور و تلا ش مدیران و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در همکاری همه جانبه فرهنگی مذهبی قرآنی و…قدردانی کرد.